Big Machine Design Relies on MAXON CINEMA 4D to Create Futuristic CGI Video Trailer for Highly-Anticipated Upcoming Game Title, Front Mission Evolved
Artists Leverage CINEMA 4D’s Power, Performance and Ease of Use and Tap its Advanced Render, Thinking Particles, MoGraph and MOCCA Modules to Create Complex, Awe-inspiring Game Cinematics


“CINEMA 4D has been our go-to 3D software package for almost every visual campaign since we first opened our doors in 2003 but for this particular project we knew we’d have to take advantage of its powerful Studio Bundle to successfully create the level of excitement required for the first reveal of such a highly anticipated game during E3,” said Ken Carlson, creative director, Big Machine Design. “Our goal was to deliver a piece that would capture the intensity and raw power of the immensely popular Front Mission series while conveying a sense of what a player can expect from both the characters and the game environment. CINEMA 4D provided us with the most comprehensive suite of 3D tools for modeling, texturing, lighting, rigging and animation - enabling us to get the project done quickly and with great results.”

Carlson added that the ability to turnaround a quality, high-impact product quickly was essential due to an unusually tight four week deadline. “Taking on an extremely challenging project with this level of complexity from concept to completion with just four weeks lead time would never have been possible without CINEMA 4D. Unlike most 3D packages, CINEMA 4D is extremely easy to use and setup is both logical and intuitive. We used almost every module in the application, including Advanced Render, Thinking Particles, MoGraph , MOCCA, and PyroCluster as well as its XPresso visual node-based expressions editor, which allowed us to spend every precious minute bringing our vision to life and tackling content creation challenges versus instead of wrestling with software quirks.”
Inspired by concept art and low-poly models provided by game developer Double Helix, BMD created its own high-poly, ready for high-definition models and used CINEMA 4D to animate all the street-level and factory shots. To accomplish the seamless movement of the Wanzers the BMD team used colleagues as stand-ins for the robots, shooting those segments while working out the choreography in realtime. Those performances were then used as a guide for animating the rigged mechs in CINEMA 4D using slider controls so almost anyone in the office could help with the animation, regardless of IK/MOCCA skills. Sky images were created in Vue Xstream 6 with camera data exported from CINEMA 4D. BMD relied on the built-in renderer in CINEMA 4D to quickly multi-pass all 3D scenes and composited with Adobe After Effects, taking advantage of the tight camera integration between the two applications.
In addition to Front Mission Evolved, BMD has turned to CINEMA 4D to complete several other notable projects in 2009, including the show and promo package for Food Network’s Ultimate Recipe Challenge, the show package for ABC’s Live with Regis & Kelly, Paris Hilton’s My New BFF, and the promo package for Animal Planet’s Beverly Hills Groomer.
About Big Machine Design
Big Machine Design is an award-winning visual production company founded in 2003 by Steve Petersen and Ken Carlson that produces visuals for everything from film titles, advertising, TV shows and games to multi-screen experiences and mobile devices. Recent BMD clients include Animal Planet, CBS, ABC, NBC, FX, MTV, TLC, Food Network, Disney, Bohan, Ackerman-Mqueen, Sony and NFL Network among many others. For additional information on BMD visit www.bigmachine.net.
빅머신 설계 의존 MAXON CINEMA 4D 에 고도에 대한 CGI를 비디오 예고편 만들기 Futuristic - 기대 다가오는 게임 타이틀, 프론트 미션 Evolved를
연예인 활용 CINEMA 4D -의 전력, 성능 및 사용 용이성은 고급 렌더, 사고 입자 MoGraph 및 수도꼭지 복합 MOCCA 모듈을 만드는 방법, 공포 - 고무적 게임 Cinematics
MAXON 컴퓨터, 전문적인 3D 모델링, 페인팅, 애니메이션, 렌더링 솔루션의 선도적인 개발, 오늘 발표가 큰 기계 설계 (BMD), 보너스 영상 제작 회사 영화 타이틀, 광고, TV 쇼, 게임에 대한 영상을 전문으로 승리, 그리고 더 , MAXON CINEMA 4D 에 의존 무겁게 만드는 아름다운, 스퀘어 Enix 완전히 CGI를 트레일러에 대한 고도의 - 예상 게임 타이틀, 프론트 미션을 가지게된다. 이번 E3를 맛보기 예고편 상영 2009년에서 현재 전 세계적으로 광범위한 웹 사이트를 선택할 - 최대 인기 인터넷 게임 트레일러 및 비디오 공유에 겪고있다. 시청자들의 비행을하게된다 - 대규모 공장과 미래 지향적인 도시의 주위에 전쟁으로 황폐해진되고있다. 떨어져있는 동안 주기적으로 조립 라인의 기계에 초점을 건설중인 공장의 벽 사이 절단 CINEMA 4D -에서 고급 기능을 극적으로 엄청난 폭발과 약탈을 일삼는 로봇에 의해 입증되고있다. 이 작업은 주변 - 거리 로봇 전사들이 높은 - 첨단 무기를 제기하고 파업 준비와 함께 현장에서 당했더군 도시를 서두르고의 culminates.
프런트 미션 진화 격렬하게 인기 프론트 미션 비디오 게임 프랜차이즈의 새로운 게임이 될 태세이다. 만든날짜 - 클래스는 세계적인 게임 개발사 스퀘어 더블 힐릭스 Enix, 최고의 비디오 게임 프로듀서, 대신에 게임 '메인 인터랙티브 요소 거대한 기갑 전투 차량 인간형 "Wanzers"는 플레이어에 의해 통제되고 전반적인 맥락의 시간으로 알려져있습니다 군사적 갈등과 그 미래 사회에서 이루어지는 정치적 긴장. 프론트 미션 Evolved를 발전 제 3 - 사람이 총을 쏜 사람의 관점으로 게임을 연장하여 프런트 미션 시리즈.
"이후 우리가 처음 문을 열었지만, 2003 년에 우리는 거의 모든 시각적 캠페인 CINEMA 4D - - 3D 소프트웨어 패키지는 우리의 갈왔다 우리는 강력한 스튜디오 번들의를 성공적으로 활용하는가의 수준을 만들 줄 알았이 특정 프로젝트에 대한 처음에 필요한 자극 등이 높은 것으로 예상하는 동안 게임의 E3를 공개, "켄 칼슨, 크리에이 티브 디렉터, 빅 기계 설계했다."우리의 목표는 그 강도와 대단히 인기 프론트 미션 시리즈의 원시 전력 캡처 것이 한 조각을 제공했다 플레이어는 캐릭터와 게임 환경 모두에서 기대할 수있는 감각을 전달했다. CINEMA 4D - 모델링을위한 3D 도구의 가장 포괄적인 제품군과 함께,, 조명, 보호복 및 애니메이션 텍스쳐 제공 - 우리가이 프로젝트를 신속하게 수행하고 좋은 결과를 얻을 수있게 해줍니다. "
일반적으로 "게임 영화 예술, 게임 행사, 가장 빠른 - 영상 콘텐츠 제작을위한 성장하는 분야이며 우리의 고객들이 최첨단 노력을보고 흥분,"폴 Babb, 대통령, 미국 MAXON 말했다. "소프트웨어 제품을 제공하는 대형 기계 설계와 같은 고객의 목표를 달성하는 데 도움이 우리의 숫자 - 하나 우선, 우리는 우리의 소프트웨어를 자랑하는이 성공적으로 만들어 그들을 돕는 등 중요한 역할을 한 게임 업계의 게임 타이틀 중 가장 기대를 추진하고있습니다. "
칼슨 그 처리 능력에 품질, 높은 - 영향 제품을 추가로 빠르게 마감으로 인해 비정상적으로 꽉 사주 필수적이었다. "개념에서 복잡성 수준이 매우 도전이 프로젝트에 완료 시간을내어 결코 그냥 사주 선두 이 CINEMA 4D -없이 가능한있다. 대부분의 3D 패키지와 달리, 영화가 4D 매우 쉽게 사용할 수 있으며 설치는 논리와 직관. 우리가, 그리고 PyroCluster뿐 노드는 비주얼 XPresso -는 우리 삶에 우리의 비전을 모든 소중한 순간을 보내고 및 콘텐츠 태클을 기반으로 표현 편집기, 고급 렌더링, 사고 입자 MoGraph, MOCCA 거의 모든 모듈을 포함하여 응용 프로그램에서 사용 창조 대 과제와 씨름하는 대신 소프트웨어는 단점이있다. "
개념 미술과 낮은 - 폴리 모델의 이중 나선형 구조를 제공하여 게임 개발자에 의해 영감, BMD는 높은 고객님 - 폴리, 하이 - 정의 모델에 대한 준비를 만든과 영화관의 모든 거리가 4D - 레벨 및 공장 샷 애니메이션을 사용합니다. the Wanzers the BMD 팀 동료 스탠드로 사용의 원활한 움직임을 달성하기 위해서는 - ins를 로봇에 대한, 그 세그먼트에있는 안무 작업하는 동안 실시간으로 촬영했다. 그 공연을 누른 CINEMA 4D -에서 조작된 mechs 슬라이더를 사용하여 애니메이션을위한 가이드로 사용했고, 사무실에 거의 아무에게도 도움이 될 컨트롤 애니메이션과 상관없이, IK / MOCCA 기술이 필요합니다. 스카이 이미지 Vue 카메라 데이터 Xstream 6 CINEMA 4D -에서 내보낸 함께 만들어졌습니다. BMD the 렌더러 - 4D -에서 영화를 빨리 내장된 멀티 패스에 의존 - 모든 차원 장면과 어도비 후유증과 함께 composited, 두 응용 프로그램 사이의 긴밀한 통합을 활용 카메라.
프론트 미션 Evolved를하는 외에, BMD CINEMA 4D -에 게재 및 푸드 네트워크의 궁극적인 레시피에 도전, ABC 방송의 라이브 레지스 & 켈리, 패리스 힐튼의 내 뉴와 함께 공연을 패키지에 대한 프로모션 패키지를 포함하여 여러 가지 다른 주목할만한 2009 년 사업 완료로 변해 BFF, 그리고 동물의 왕국의 비벌리 힐스 Groomer을위한 프로모션 패키지로 제공된다.
큰 기계 설계에 대하여
빅 머신 디자인 상을 - 영상 제작 회사는 2003 년 스티브 피터슨와 켄 칼슨 그 영화 타이틀, 광고, TV 쇼 및 멀티 게임 - 화면 경험 및 모바일 장치에 이르기까지 모든 생산에 의해 설립에 대한 영상을 수상했다. 최근 BMD 고객 동물의 왕국, CBS 방송을 포함, ABC 방송, NBC 방송, FX는, 뮤직 비디오, 손만, 푸드 네트워크, 디즈니, Bohan, 함께지 - Mqueen, 소니와 NFL 네트워크의 많은 다른 사람이다. BMD 방문 www.bigmachine.net에 대한 추가 정보가 들어있습니다.